Pierwsza Pomoc w sytuacjach kryzysowych w życiu prywatnym pracownika.
Czy jako osoba zarządzająca doświadczyłeś kiedykolwiek w zespole:
- obniżenia efektywności pracy ludzi ze względu na chorobę pracownika lub bliskiej jej osoby
- obniżenia efektywności pracy ludzi ze względu na problemy w życiu prywatnym – w relacji z współmałżonkiem, parterem, z dziećmi
- depresji wśród podwładnych Ci osób
- obniżenia motywacji pracownika po stracie bliskiej osoby
Zarządzając przedsiębiorstwem jesteśmy odpowiedzialni nie tylko za wynik ekonomiczny, ale przede wszystkim za ludzi, którymi zarządzamy. Jest to nie tylko element społecznej odpowiedzialności biznesu, ale również konieczność. Bowiem, aby osiągnąć nasze cele biznesowe potrzebujemy zaangażowanych pracowników.
W ostatnich latach nasze życie osobiste w bardzo istotnym stopniu nasiąknęło pracą a pojęcie efektywności wkroczyło do naszego życia prywatnego. Praca i dom stały się naczyniami ściśle połączonymi.
Prawdziwy lider to taki, którego celem jest nie tylko sam wynik finansowy, ale również rozwój ludzi, z którymi pracuje.
Kilka lat naszej działalności pokazały, iż wiele organizacji na zasadach nieformalnych zwracało się do nas z prośbą o wsparcie swoich pracowników w sytuacjach kryzysowych związanych z ich życiem prywatnym.
Postanowiliśmy zatem zaoferować wyjątkowy program obejmujący w zależności od danego zdarzenia, które dotyka naszą kadrę zarządzającą lub naszych pracowników:
- Każdorazowo indywidualnie dobraną opiekę/poradę eksperta (rekomendacja 1 lub dwóch osób) Współpracujemy z kilkudziesięcioma ekspertami z różnych dziedzin między innymi: psychologami, mediatorami, socjologami czy pedagogami.
- Dostępność eksperta w krótkim horyzoncie czasu.
- Wysoki poziom profesjonalizmu i pełną dyskrecję.
Firmy zainteresowane naszym Programem Pomocy prosimy o kontakt na adres: biuro@humanites.pl